Älskade/hatade.. höst

HejHej.
För min del ser jag mest de negativa sakerna med hösten som får mej att må dåligt och säga att jag hatar hösten. Men nej nej nej. Jag får ta och skärpa mej. Varför ser jag aldrig de positiva. Det undrar jag över. Aja därför har jag nu bestämt mej att göra en hiss och en diss lista om hösten. Vissta det kan finnas en risk att det blir mer saker på diss listan men ändå , jag skriver det som syker upp i skallen på mej. Här är iallafall listorna.


''Diss'' listan:

*Det blir så himla kallt! (fort går det också)
*Det blir mörkt (jag är mörkräd :$)
*Alla blir sjuka. Precis som jag var idag och för 5 dagar sen.
*Skolan börjar alltid på hösten.
*Man blir mycket tröttare! Har inte du märkt det?
*Man blir alltid förkyld på hösten , och då menar jag alltid.

''Hiss'' listan:

*Det kommer ju sååå många nya fina klädkollektioner (och jag trivs mest i långa vintertröjjor gämfört med linnen).
*Man har något att längta efter. (Tex: Julafton eller SOMMAR)
*Mitt bloggande började den här hösten.
*Man får köpa massa små nya söta vantar , mössor och halsdukar. I love it!
*Många blir lite rosiga på kinderna. (Jag tycker det e urgulligt men däremot inte på mej, kanske eftersom jag har fräknar)

Det var min lista. Eftersom jag var hemma idag tog jag lite bilder. Här är min favoritbild som var en närnärnärbild på en del av mitt ansikte samt min älskade sjal. Jag älskade färgen på mina läppar där. Undra om jag kan hitta något  läppstift i den ganska ljusrosa färgen. Säkert.


 Cao!


Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0