autumn

Hej. Jag är fortfarande sjuk, så jag bestämde mej för att fixa lite med bloggen när jag väl har tid. Jag har Såklart märkt att Hösten är här, Usch! Usch , usch, usch och usch! Det innebär kyla, mörker, skola mm. Jag önska att Det kunde vara sommar året runt. Det skulle väl inte kännas så dåligt va? Det är verkligen iskallt!, Jag sitter nu framför datan i mjukisbyxor min favorit tröja , samt JACKA OCH HALSDUK. Överdrivet men men jag fryser, hallå? Sommaren försvann plötsligt på en sekund. O det känns ju inte direkt bättre när man går in på google o ser deras nya google logga, spana in den:


Kommentarer
Postat av: matte

hatar hösten :(

2008-09-23 @ 10:09:12

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0