Home today.. again

Juste , precis.  Mamma tyckte att jag snörvlade mej oh höll på för mycket igår så hon sa att jag skulle stanna hemma idag. Det känns som om det är Onsdag fast det är tisdag eftersom jag har varit sjuk 3 dagar nu nämligen Söndag, Måndag och idag (Tisdag). Just nu springer jag här fram och tillbaka från min dator för att se till att frukosten blir lagad. Idag blir det en lyxig frukost. HEMMAPIZZA :D haha!. Men jg hade ingen skinka så jag värmer köttbullar men aja det blir gott ändå. *ler* . Jag (och min familj) har typ ett speciellt sett att laga pizza på :O. Våran går liksom extra snabbt eftersom vi bruka köpa antingen taco bröd eller tunna kebabbröd som vi har som yta. Sedan köper vi keldas ''tomato treat'' sås som är riktigt god. sen skinka och de andra man vill ha på sin pizza och ost såklart. Jag tycker våran pizza är godare än pizzeriornas, humm tänk i framtiden , Min pizzeria Hahaha! X''D.
Vad tycker ni , jag som pizzabagare? ;D

Kommentarer
Postat av: Lars

Haha riktigt rolig bild. Piggade upp mig lite grann :)

2008-09-23 @ 19:35:07
Postat av: Linnea

Det är så gott och göra sån där hemma pizza ! jag saknar dej och när vi brukade göra det tsm (a) jag vill vara me dej saknar dej så mkt puss =)<3

2008-09-23 @ 21:33:44
Postat av: Chris

usch asså dendär bilden va läskig :| gott me pizza ändå ;O

2008-09-23 @ 21:35:34
Postat av: Linnea

Du skulle vara den bästa och och sötaste pizza bagaren om du blev det haha <3 <3

2008-09-23 @ 21:45:28

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0