How to be..

The perfect mother. Juste. Detta är till alla era mammor som har en tonårsdotter. Jag hoppas min mamma läser den här listan. Hahah. Vissa vet ju liksom inte vad de ska göra för att vara den ''coola'' mamman bland alla unga. Jag har därför gjort en egen lista över några saker egenskaper som en mamma bara MÅSTE ha. Jahapp här kommer den i alla fall.

1. Din dotter vill ta percing i naveln.
; De flesta föräldrar säg ofta nej här. Men herregud , skärp er vad gör det om vi unga vill ha en percing i naveln. Vad skadar det?  Det e ju bara snyggt! :D. Så snälla låt eran dotter ta percing i naveln (om hon nu kan sköta om den så att det inte blir infekterat ) blandannat kan ju barnet betala percingen själv om den så gärna vill ha den, men ge  i alla fall lite pengar. ;)

2. Rök inte!
; Det ska inget barn behöva utstå med. Att ens förändrar antingen röker eller dricker mycket. Detta kan ju leda till att eran tonårsdotter också börjar röka och därmed får dem också lättare att få tag i cigg. Ingenting är så ute som att röka.

3. Låt din tonåring få umgås med vem de vill.
; Något som stör mej är när föräldrar inte låter sina barn umgås med det motsatta könet. Jag har massa killkompisar, mina föräldrar låter mej vara med dem. men Herregud , vissa blir ju helt galna bara genom att se tex: sin dotter så med någon kille eller 2. Skärp er! Vad tror ni dem ska göra, ha sex eller , då kan man ju undra vad dem föräldrarna har i tankarna hela tiden, perverst!

Det va min lista. Och jag skaaaa ta percing i naveln och jag bryr mej inte om vad mamma tkr för jag vet ju själv att hon tkr det e fint , det har hon ju sagt ;D
//angelica


Kommentarer
Postat av: Adde <3

söötis ;D <3

2008-09-22 @ 18:14:30
Postat av: Anonym

Snygging!

2008-09-23 @ 10:11:38

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0