I´m gonna miss you bestfriend

Andreas, bästis. Kmr sakna han mest när han åker till Turkiet på Onsdag *Avundsjuk*. Vissa jag har inte alls kännt han länge men han o jag har redan världens bästa kontakt med varandra. Saknar dej o ylva nu när jag sitter här själv i mitt rum. Vi måste vara ng dag när du kommit hem , right? Medans Andreas lämnar mej här i kalla äckliga sverige så ska jag nog passa på att blogga förfullt *om varje dag*. Jag måste också försöka komma iväg någon dag till sthlm eller skärholmen o kolla kläder. Just just nu sitter jag o smsar med Adde, han kanske ska komma förbi ng minut o bara säga hej för han åker på onsda morgon. Fan! Aja Kanske tar jag några roliga ego bilder senare.
Cao.

Ylva (fotograf) älskar dej mer än mest *hjärta*.


Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0