Lördagsmys.

Hejhej just nu sitter jag här i väääärldens gosigaste kläder. En tjocktröja från bikbok och ett par gamla mjukisbyxor som jag tog från mamma. Gjorde en toast och la mej i sängen. Perfekt! Den här dagen känns som om det kommer bli en väldigt lyckad dag. Just nu lagar pappa mat och jag känner lukten ifrån köket. Min favorit såklart ;)

Däremot har jag kännt mjh ganska krasslig. tror att jag håller på att bli sjuk. Aja om jag piggnar till lite så vill mamma att jag ska ner på stan till stadium o köpa volleyskor (eftersom jag behöver det.)Aja nu ska jag äta världens goaste lunch (thaigryta.) så puss på er*
/angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0