Nutrilett choko shake - ingen höjdare.

Nej , uch uch uch uch!
Det e bara att blunda och svälja. Så säger jag om Nutrilett choko shake , som pappa köpte till mej för att jag tjatade så mkt om att jag ville ha den. Men när jag väl smakar den undrar jag vad jag har fått pappa att kasta bort pengar på. Drinken ska smaka choklad (allstå som oboy). Det var mina förväntningar. När jag öppnar påsesinnehåll ser jag ett beige pulver som luktar gammalt mjöl. Och det smakar den också!. Jag är riktigt besviken. Känslan av konsistensen är som att dricka ett glas med mjöl och vatten. Men smaken smakar väldigt konstigt. Först känner man ingenting sedan efter någon sekund känner man någon konstig mjölsmkande sak. Jag känner inte en enda smak som liknar choklad.
Det känns nästa som om jag ska kräkas när jag dricker den. Jag har druckit en klunk och det känns som jag ska kräkas. Nej köp inte!

Vem vill betala 200 kr för ett 25-pack Med vällingsmakande drycker?


Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0