play a game?

Hej.
Mina ben värker. Jag var nyss på träning. Det gick väll sisådär. Eftersom jag vart sjuk hela den här vecka e det ganska svårt att bara börja efter ett kort uppbehåll. Visst anfallen blev ganska bra men försvaren och passen var kassa! För er som inte fattar någonting om vad jag pratar om så är det volleyboll. Dem sista minuterna hade jag bara lust at lägga mej ner på golvet och somna. Måste somna tidigt idag! Inga sena kvällar till 00.00 , inte lika mycket data, Men ändå mycket bloggande *ler* . Det känns som jag har otroligt mycket att göra just nu. Mamma står och klagar på att jag måste städa mitt rum blablabla, Omprov i Biologin, måste hinna  plugga matte , plugga engelska och fixa läsloggen som blev försenad, och repitera frågorna för fysik provet jag missade, Hinna ducha och varava av framför tvn , hinna somna tidigt.
- No way!..
 Aja ska passa på o kolla lite på idol eftersom jag inte har inte har kollat på ett enda avsnitt! Aja inte så mycket fantasi nu så inte så mycket att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0