Plugga Plugga Plugga.

Kan man gissa vad jag gör nu? Hah Pluggar eftersom jag varit sjuk hela den här vecka missade jag Biologiprovet, Då vet jag direkt vad det betyder. OMPROV ( i hate.) Det är nog det värsta jag vet. Men aja jag hittade en riktigt fin låt på Ytube. Jag sökte på typ one three hill o fick upp en låte som hette ''One moment more'' Och den är så jävla vacker! Jaja jag kan ju pass apå att lägga in videon då. Desvärre har den ingen Embed adress så jag lägger in en annan video fast samma låt. Jag har den på min playahead profil just nu. Det är tydligen Mindy Smith som sjunger den.

Mindy Smith - One moment more.



Jag passar på att lägga ut en av de mest vackraste (och sorligaste) videorna jag sett. Denna video är japansk. Många kan nog ha svårt att uppfatta vad som händer i den , men min uppfattning är att det handlar om en japansk flicka som skadar sitt ben och ofta ramlar. Hon ramlar och får en kraftig hjärnskakning som får hennes rörlighets förmåga att förlamas. Första gången jag såg denna film storgrät jag. Jag älskar den. Jah har lyssnat på den så många gånger nu så att jag kan texten utantill.





Godnatt *hjärta*

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0