pluggar , not unusual.

Nu sitter jag här med huvudet nergrävt i min SO bok. Jag tkr att våra lärare kör med sån jävla dålig stil. Det känns liksom som jag har 8 läxor i veckan blablabla. Vi fick i uppgift av fredrik att göra klar alla 45(!) frågor. sedan när jag blev klar sa han sedan , Nu har ni 3! dagar innan vi har prov på det här. (?)  - Snacka om dålig stil asså. Svaren ska ju inte direkt vara kortfattade direkt. Vi 8or på Blombackaskolan har det fan inte lätt! i 7an hade jag mycket bra betyg om man skulle omvandla mina omdömmen och resultat i betyg så har jag nog i stort sett VG+ i de flesta av mina ämnen. Nu har allt bara föränrats jag gör  fan så gott jag kan. Man måste ju få några timmar för frihet o avkoppling samt kompisar. Jag minns förra vecka då kändes det som värst. Jag somnade kl 00.00 i stort sett varje kväll eftersom jag låg från kl halv 11 och bara pluggade! Jag minns iaf på torsdagskvällen var den ändå då jag inte behövdeplugga. Men annars MÅNDAG, TISDAG, ONSDAG, FREDAG(?) O vem kan gissa vem som ska ligga i sängen o plugga ikväll? - jo , jag!. Sedan när jag somnar så sent pågrund av alla läxo så klagar lärarna på en nästa dag om man typ inte jobbar på lektionen. - Men skit it, låt mej va , fan fan fan . Ni fattar ju fan heller hur jobbigt allt arbete är. Önska mej lycka till på provet imorgon som jag knappt kan!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0