Sick.

Hejhej.
Nu är jag sjuk.  Mitt huvud värker, har feber och är så hostig så att jag knappt kan svälja. jag pratar nu med jelena i telefon. Idag ska jag sova, lyssna på SuG och kolla sönder alla seinfeld filmer samt andra. jag hade ju planerat att gå o shoppa kläder för barnbidraget men nej nej får bli imorgon eller på onsdag om jag inte är sjuk. ffft fan vad huvudet ska värka då. Känns som jag har migrän gånger 10. Aja ska nog kolla in massa fina nya kläder på forever21. Det känns ju verkligen som om jag har brist på kläder just nu. Snart måste jag plugga , har biologiprov imorgon och jag kanb inte en enda fråga! Aja dax att snabba på lite då. Cao

//angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0