Skärholmen idag.

Hejhej igen. Nu sitter jag här vid jelenas data. Ska blogga lite nu om dagen i skärholmen och vad jag köpte. Jag hittade min efterlängtade sjal som jag letat efter  . Jelena hittade den (på underklädesavdelinge på hm hah). Jag hittade desvärre inget mer än sjalen och ett par nya underkläder. Jag blev såklart överlycklig när jag såg bikbok mm. Jag o jelena lekte också med ett par killar som jobbade för telenor. Hah! Riktigt kul. Vi gick fram o frågade vad den ena hette. Han hette alex. Sen kastade han en penna på jelena ! O vi dampa som vanligt då. Men på skämt såklart. Hah alex bah kollade på våra påsar o sa;
- Har ni vart på hm o köpt smink, nej, ni har köpt underkläder!
Jelena blev som vanligt röd och helt tyst och gjorde sin pinsamma piruett. Jag garvade så att magen värkte. Sedan tog jelena tag i min arm o sprang iväg. Vi skrattade hela korridoren bort. Aja sedan kom mamma och hämtade oss. Vi åkte sedan hem till mej. Jag hjälpte jelena med sin blogg ( jag fixade hela hennes blogg). Den blev ganska så fin. Men jag måste nog sluta med skrivandet snart men jag passar på och skriver lite till *ler*.  Jag passar på att lägger in en bild när jag har min sjal på mej , desvärre är den i fotoinställning ''sepia''. Men den är riktigt fin annars. Den är svart och har blommor och rosor i lila och turkos i olika nyanser. Aja inte bästa på bilden på mej som man ser, men ändå.
 

Cao *hjärta*

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0