Skola idag.

Idag var jag i skolan. Dety va väl lite sissodär  när man fick veta att man låg lite efter i matten (oops). O på måndag e det omprov i biologi. Gud vad jag saknar mellantadiet. Då va allt så jävla lätt och nationella proven var liksom världens största grej då. Då kände alla varandra. Jag minns när jag gick i mellanstadiet då våran klass hade de mest roligaste klassfester av alla. Skolan var helt tom på kvällarna och jag minns att alla vi sprang om kring och körde bollkull i korridorerna.  Och Madde som alltid ville köra tryckare , ryska posten eller sanning eller konsikvens/snurra flaskan, bara för att kunna umgås med anton. Då man kunde gå till skolan med NÄSTAN vad som hellst (kläder från kappahl) . Då när hela klassen körde stress (basketlek) på rasten. Sedan sista året i mellanstadiet ( alltså 6an) åkte hela klassen hem til mika (våran lärare) och alla körde vattenkrig och grillade korv o hamburgare. Alla utflykter. När en fiskmås tog smedros korv på skansen XD Hahah. Guuud va jag saknade den tiden då. Men nu är det Bara prov prov prov.. OCH LÄXOR. Nåstan alla från ens gamla klass har man tappat kontakten med. Man bara passerar dem i korridoren. Precis som Luft.

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0