Skola snart.

Hej.
Jag gör just nu i ordning mej till att gå till skolan. Måste bara blogga lite när jag väl hinner och plugga inför biologiprovet jag har första timmen. De jag ska kunna handlar typ om kolorofyll o växter o sån där. Tråkigt. Jag fixade mej ganska fort gämfört med vad jag brukar för jag vaknade ju försent (20 min). O är redan klar *förvånad*. Annars brukar jag vakna kl halv 7 och sedan vara klar 10 min innan jag ska gå. Idag börjar jag kl 9. Samma med fredagar. Men annars tis ons och tors börjar jag kvart över 8 -.- (suck). Jag orkar snart inte. Fan vad jobbigt det ska vara. I 7an va det inte alls mycket läxor vi fick. Kanske 2 i veckan och prov en gång i  månaden. Nu har vi minnst 4 läxor i veckan (känns som 10)  och 2 prov varje vecka!
- Så, angelica vad gör du på din fritid?
- Pluggar , det låter väl kul? -.-

Aja nu måste jag plugga Cao alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0