småsjuk.

Nu när hösten har kommit e typ skitmånga sjuka. o jag känner mej inge vidare just nu .. NÄR DET ÄR HELG. :( känns inte direkt liksom som om jag ska hoppa omkring o skrika jippi precis. Jag har inte ägnat mej åt min blogg på länge nu o jag måste ta itu med det!. Just nu har jag otroligt brist på pengar o ska spara till en tröjja. men jag ska typ sälja några av mina gamla kläder eller ng liknande. :) aja För typ 1 vecka sen (tror jag) hade vi km på mälarbadet i beach såklart . jippi!
det gick ju hyffsat bra eftersom jag inte har gått så länge i volleyboll. typ snart 2 år tror ja? aja jag o elsa spelade :). vi kom 2a med det va bara 3 lag hahahaha xD, *doork*. men men  jag o elsa spelade skitbra iaf ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0