Today..

Var jag med Ylva och jelena. Vi träffadfes på hm nere på stan när jag o jelena letade efter vantar. Vi tog massa bilder också så de här 2 senaste inläggen kmr ha mkt bilder. Inte särkillt fint men aja. När jag kom hem från jelena möttes jag av en galet dansande mamma *herregud*. Jag hörde redan i trapphuset olivers skratt som ekade. Mamma kan verkligen pigga upp mej ibland. Tack! Den här kvällen blir nog ganska lugn. Jag måste plugga eftersom jag har omprov i biologin imorgon och matte talen jag måste gjort för att kunna hänga med. Men har inte så mkt fantasi och orkar inte skriva så mycket så jag lägger in bilderna nu från idag. Cao!


Högst upp fra Vänster : Jelena , ylva och sedan längst ner : jag.


Vi inne på Ica Jätten.

Min nya sjal jag köpte i skärholmen. (HM).

Kommentarer
Postat av: anna

skitsnygg sjal

2008-09-28 @ 20:18:47

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0