Back in time

Hejhej.
Idag har de vart en heeeelt vanlig dag. Efter skolan drog jag o Yassan ner på stan för att jag ska ju ta min navelpiercing.. Men gissa.. Tjejen som piercar (Carola) Var ju såklart sjuk... typiskt. Drf kmr jag få ta den nästa vecka på sportlovet. Bajs! men de här dagarna ska jag nog fota mej för min nya header. Men vilket tema? Jag brukar liksom alltid ha teman på mina headers , som tex den jag har nu tänkte jag försöka få in alla årstider i ett! , Mössan som symboliserar vintern. Leopard thigtsen som typ ska vara sommar o vår, bilder är ganska brun grå mörk av sig , alltså som hösten. Där serni det finns alltid ett budskap i mina bilder jag tar!, För att en bild ska bli bra måste den ha ett budskap!

Så vilket tema ska jag ha till min nästa header? Eller ska jag göra ett collage med massa bilder? Hmm...


Kommentarer
Postat av: peter

asso, mmhm sexi jag är 42 år kan du runka mig med vita handskar på ? mhmhm.. 42 år, tänk att du får en stor härlig kuk i dina händer. mhmmmh, jag är 42, bara 42 mhmhmh... ara så du vet sexi... mhmhm förtivtååå...mhmm 42 åårrr

2009-04-08 @ 23:11:37
Postat av: peter

asso, mmhm sexi jag är 42 år kan du runka mig med vita handskar på ? mhmhm.. 42 år, tänk att du får en stor härlig kuk i dina händer. mhmmmh, jag är 42, bara 42 mhmhmh... ara så du vet sexi... mhmhm förtivtååå...mhmm 42 åårrr

2009-04-08 @ 23:11:45
Postat av: Angelica

HAHAHHA EVELINA SKÄRP DEJ XD!!

2009-04-08 @ 23:18:56
URL: http://aaeh.blogg.se/
Postat av: Maria

fin bild^^

2009-04-09 @ 18:41:17
URL: http://mariotmirre.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0