Dagen allmänt.

Hejhej. Var ju hemma hela dagen. Lyssnar på lite låtar på tobbeno1 , asså shit va länge sen det var jag va inne på sidan. Har hittat massa sköna låter. Ni har säker hört AMC? Iaf jag fick nyss reda på att sångaren heter angelica , hah. Lite kul.  Samma namn som jag asså. Jag minns för några år sedan. Då jag alltid skrev massa töntiga låttexter, redan i lågstadiet skrev jag. Jag älskade det, jag måste börja igen! Även om det inte är bra så kan man ju skriva av sig. Juste, för ungefär en timme sen kollade jag igenom några andra utlänska bidrag som ska vara med i ESC iår. Hahah nästan alla var ju hur dåliga som hellst. Men en sak irriterade mej lite. Ni vet Arash? Han som sjöng den dära ''boro boro'' Han bor juh i malmö , men ändå ska han representera azerbajan, med sin nya låt ''always'' som han sjunger med ngn tjej jag inte visste namnet på. Jag blir lite små irriterad när svenska artister (och halvsvenska) ska representera massa andra länder istället för sverige. Hahah. Arash är ju inte från azerbajan (hur det nu stavas) , han e från iran men bor i sverige.

Undrar varför han då representerar azerblablabla..?




Kommentarer
Postat av: anononym (jag älskar att du verkligen inte vet vem jag är)

sexig?

2009-04-01 @ 16:16:17
Postat av: Anonym

FETT SEXIG :O

2009-04-01 @ 20:25:39

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0