dagen!

Hej bloggen!
Dagen har vart super tack vare att jag fick träffa min älskling ylva! Vi tog massa foton (några enligt henne) men inte för mej , haha! Håller fortfarande på att städar.. men det går inte så bra , eller ji faktist, men jag kommer nog inte hinna. Men jag ska snacka med pappa om att jag kan få en dag extra på mej ;D ahha eftersom jag ska till mamma imorgon. Men iaf. Ylva fick största skrattattacken när vi plötsligt började snacka om när stefan hade smsat henne o frågade om hon strulade bra. Men seriöst , ahah hur ska man veta själv hur man strular. Man kan ju inte direkt strula med sej själv. å då la jag till en ''typiskt angelica komentar'' och ylva ASGARVA.

så här lät det;
Ylva : hur fan ska man liksom svara på en sån fråga?
jag: Njaa först tar jag tungan till höger , sedan till vänster 2 cm o 3 cm upp. (oseriöst menat)
Ylva: HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA... låg i min säng o garva.



besök även hennes blogg ; www.yylvas.blogg.se

Kommentarer
Postat av: -

orrstigen ? :O

2009-04-21 @ 12:17:40
Postat av: Anonym

ni ser ut som syskon:O

2009-04-21 @ 21:10:11
Postat av: angelica SV:

sv: ja vi va på orrstigen,

2009-04-21 @ 21:10:47
URL: http://aaeh.blogg.se/
Postat av: någon

vilken fitta stefan är

2009-04-21 @ 22:15:50
Postat av: monika

aw, tack så mycket <3

2009-04-22 @ 19:59:11
URL: http://monikaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0