Glad påsk!

Glad påsk alla, eller om man nu ska säga det idag haha, jag håller inte riktigt koll på sånt. Idag var jag iaf i telgehallen (igen.) Jag, daniela, lucy och bella var typ. sen drog bella o lucy o jag o daniela töntade oss med en medicinboll medans det vart typ final match haha! , Asså shit. Det var så kul! För när vi kollade på en basket match var det en kille som öppnade till omklädningsrummen precis vid planen haha, och han var naken! Så jag bella var tvugna så båda vi tog kort. Lägger in det här haha. Juste jag har fått en ny dille på djungelvrålsklubbor! Vette vrf men det är sjukt gott, och choklad kaniner! har massa här hemma som jag sitter o äter just nu :D , me like.


men ser ej så bra eftersom jag zoomade in. men precis i mitten av bilden står den nakna killen hahah!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAAHAHAHAAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA OMG DÖÖÖR HÄR!

2009-04-12 @ 10:55:37
Postat av: Bella

HAHAHAHAHAHA, FAN VAD FUL OMG!

2009-04-12 @ 10:58:34
Postat av: johanna

har aldrig kommenterat den här bloggen förrut, men tyckte at det var lite kul med nakna killar. ska länka den här bloggen på sexgumman.se/com underbart!

2009-04-12 @ 14:07:18

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0