godmorgon

hejsan.
Lördag idag. Jag vaknade av att solen sken i mitt ansikte, lite jobbigt sådär. Men ändå sjönt att man känner att vintern är borta! Om snart 1 timme ska jag ta bussen ner till stan och åka tåget till stockholm. Hoppas jag hittar det jag behöver. Känns lite synd att det kmr ta sen ett tag igen innan jag får mitt barnbidrag igen. Men nyss sa pappa till mej at om jag städar (ordentligt , dammtorkar, o allt) i mitt rum, så ska jag få 500 av honom. Det tackar jag inte nej till. Men pappa tror att jag inte kommer klara det. Hah! We will see , We will see...

Kommentarer
Postat av: mr.slowy

Hahaha du kommer inte klara de ;) om ja va du skulle ja hyra en städare för 100kr ingen skulle tacka nej och få 400 x)

2009-04-18 @ 16:20:35

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0