Hej!

Nu är jag hemma efter en lååång skoldag som slutade vid halv 4. Puh! Dagen var helt okej o allt var bra , förutom innan slöjden då jag skulle testa emmas solglasögon. Jag ställde mej vid spegeln och utan att märka så stod Erik bakom mej med en plastmugg fylld med ISKALLT vatten, O SÅKLART HÄLLDE HAN ALLT ÖVER MITT HÅR! Fan va sur jag blev och började skrika massa fula ord. Jag sprang ut från salen och ute kom niko o erik springande med plastmuggar o dränkte mer o Yassan! HAHHA omg va vi skrek. hah! Resten av skoldagen gick åt att slå dem.. riktigt hårt.  Hah! Aja kul var det också igårkväll eftersom jaf camade med linnea o på bilden här under skulle hon visa hur sne hennes gardinstång var. HAHA! bilden ser så rolig ut. Aja ska dra iväg om typ en timme till brunnsäng för träning. Hoppas det går bra , som det gjorde i torsdags ;D. Sen får ni en låt som är ''lite'' gammal. Hahha! Det e helt sjuk , jag vet ej ens vrf jag gillar den. Hittade ingen bra video så det fick bli denna. Den e iaf sjukt skön  måste jag erkänna ;$



Bilden som jag kallar för ''linnea fixar'';


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha angelica du är bara för söt!

2009-04-27 @ 22:02:44

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0