Hej..

Vet inte riktig vad jag ska skriva om , har hänt faktist För mkt skaer idag så jag vet inte ens om jag orkar skriva allt eftersom jag också har lösnaglar på mej hah! Men ska försöka få med vad som hände idag. Först Gick jag hem till yassan vid typ 2 tiden, och sen kom Quency o Elias vid kanske halv 4 o vi drog först till isac o sen drog vi ner till stan där jag köte chailatte! Yummie! Sedan mötte vi upp Danijela o gick till Nancy´s. Sen gick man ju runt såklart.  Dem åkte sedan hem vid kvart i 7 :) O vi gick till donken HAHA! där jag stod o klagade på dem i kassa pga av att deras pommes smakade mjöl o va sura! Hahahha , jag älskar att tjafsa med dem som jobbar där! hahah Särskillt Lawine som jobbar i heron city. Om ni ser honom. Driv med han! ahhahaha! Sen gick Dnijela o Jag o Yassan skulle dra hemmåt. På vägen var det en kille som jobbade på bion som satte upp nya affisher till nya biofilmer och jag va baar tvungen att fråga om jag fick ta några , o det gjorde jag. Men det av ingen kul att släpa runt på stora plansher så jag o Yassan dumpade dem på någons trädgård, HAHHA STACKARE! Men imorgon e det vaaalborg och jag längtar! Pusss!


Kommentarer
Postat av: eva-lena

skit asså så mkt smink du lägger :P

2009-04-30 @ 23:22:46

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0