hejsan.

Blev inte mkt till inlägg igår, sry.. Har precis kommit hem från skärholmen och vad som fick följa med mej hem kommer bilder här under.  Hittade ett par ljusa jeans legging , Som mina ben inte såg allt för feta ut i haha. I like. Juste har ju varit lite dum o bara köpt jeansleggings i storlek M ( vilket som e lite pinsamt) men Yassan tyckte att jag borde passa i small. Men när jag väl stod i provhytten passade jag inte i small. De va för stora haha! Så nu känner jag mej helt blåst och dum i huvudet som köpt i storlek M helatiden istället för SX. -.-. Jag e så duktig ibland. Vanessa köpte likadana. Sen köpte vi också likadan leggings( varnliga svarta) och samma svarta linne (som dock int är med på bilden här under. Men imorgon bär det av till Stockholm vilket jag ser fram emot! Då blir det ännu mer Shoppa, fast jag bara har ca 700 kr kvar ;/. Juste , måste bara påpeka något som hände på hemresan från fittja till södertälje. Usch de satt två killar framför mej o Vanessa som stank som in i helvete. Snälla , till er illaluktande. Köp deoderant. Det är inte dyrt? Hah. Aja

Pusss.


Dagens köp.


Ljusa leggingsjeans från gina.
Svarta leggings från hm.
Rosa tröja från gina.
Ljusråsa hårband från glitter.
Sedan ett svart bas linne från hm (inte med på bild).

Kommentarer
Postat av: Lina

omg , har du storlek SX vad smal! :O

2009-04-18 @ 23:07:40

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0