Hemma

Hej, måste bara påpeka en sak till ''mr.slowly'' som brukar komentera min blogg, ; ahha , klart jag kommer klara det! Efersom jag fick till imorgon på mej nyss av papi! ;D

Iaf om dagen. Den var rolig. Jag o Yassan drog upp till sthlm vid 1 tiden. när vi var uppe i Sthlm fick Yassan sms från elias att han ville att vi skulle vara. Vi bah ööh okeej. kom upp till sthlm då. hah. Men när han väl kom upp ville han att vi skulle förla med honom till österberga. O det gjorde vi. Där träffade vi massa bla Quecy. :D Vi skulle kolla film med typ deras kompis david o Quencis kusin (jag minns inte vad han hette ;o) o jag o Yassan valde sex and the city! HAHAHA. o dem hade typ aldrig sett den förut men kul var det. Sen drog vi till östberga fritidsgård där vi hängde lite. Sen drog jag o Yassan hem igen till södertälje. Vi var så hungriga , för vi hade inte ätit ngt på hela dan (kl var 9) sen kom jag hem iegn vid 10 tiden. Aja pusss på en bra dag! <3


Dagen köp:
Nya kinaskor
Mitt ''speciella'' värmeskydd till mitt hår som jag hittils bara hittat i sthlm ;/



Kommentarer
Postat av: kerstin

låter som du hade det kul! :)



Kram!

2009-04-18 @ 23:08:06
Postat av: mr.slowy

Famous :O :O (me)

2009-04-19 @ 19:30:06

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0