Jag hatar att plugga..

... Nu e jag på dåligt humör. Pluggandet förstörde min söndagskväll. Kunde inte pierca mig idag eftersom att downtown vad stängt, får ta det nu i kommande veckan. Iaf så när jag kom hem tog jag en snabb dusch o fixade mig, sen kom yassan hit o hon o jag sprang ut o ''jogga'' (alltså vi gick) haha. Sen direkt efter köpte vi munkar hahah! Jag köpte också en brun utan sol till mej. Efter det gick vi hem till henne och kollade på film, sedan drog hon med mej till MAX som fick bli min middag. Aja ska passa på att ladda upp bilder från marie fred så har jag det klart. Puss!


kolla idioten haha! :D

jag på ngn trappa vid slottet

linnea<3

fick också nya skor av papi.

O vi köpte också varsin latte. Kolla , shit , finaste utsikten HAHAH

min o linneas nya bästis (HAHAH YLVA KÄNN DEJ KNÄCKT AV EN HUND, puss på dej stumpan , saknar dejje <3)


Puss, för nu ska jag plugga vidare på cp fysik prov som vi har på tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0