Måste är ett måste..

Min mamma är nog sjukt sur på mej just nu. I nästan en månad har  hon tjatat om att jag ska städa mitt rum. Jag har alltid lovat att jag ska men har aldrig gjort det. Det är riktigt snyggt asså. eller inte. , Måste ta o skärpa mej nu. Ska faktist borja städa.. Snart!, Sen ska jag hem till papi så packa måste jag också göra. Var nere på stan nyligen. Jag var i kyrkan på gudstjänst. Vi fick juh läxa av konfan så jag evelina o amanda drog dit. Egentligen skulle Yassan också med men hon har vart i Norrland hos sin mormor hela helgen så att hon inte kunde följa med eftersom hon inte kommit hem än. Efter kyrkan gick jag till leksakssffären för att köpa en present till Oliver.  Det fick bli lite kulor i lösvikt och ''gormiti'' leksaker som han ville ha. Glad belv han iallafall. Ååh vad jag saknar scania cup redan , det var så jävlan kul att vara där. Men nu får man väl vänta tills nästa år då..

Dagens planer:
Fota mej till min blogg.
Städa rummet.
Packa o sne dra hem till pappa.
Försöka tigga ihop så jag får mitt barnbidrag lite tidigare + ayt jag ska få det som jag inte fick i mars.


Puss<3

Kommentarer
Postat av: eva

nejmen gud vad roligt! jag är eva, prästen. såg att ni hade roligt! fortsättning följer..

2009-04-13 @ 16:40:50
Postat av: Alice

Du inspirerar mej, jag vill också skaffa en blogg!

2009-04-14 @ 00:42:29
Postat av: danijela

asso när ja fråga dig förut ja bah hon kmr säkert tycka de är tråkiig haha :ooo men vi hade skiiiiiit kul ;ooo :$

Längtar tills nästa år jao ;oooo

2009-04-14 @ 19:59:58

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0