Morning!

hejhej, bloggen.
Sry för att det inte blev några inlägg igår, men jag o linnea var ute hela dan o typ gjorde massa saker, juste vi cyklade ner till centrum o hyrde film, Då fick det bli Dreamgirls , och TOMIE som är gjord av samma regissör som gjorde ''the grudge''.
Här får ni en fulful bild på mej när mitt smink e , .. utkladdat (för jag inte orkade tvätta bort det igår).

Ignorera mina ögon o kolla på filmerna.

Men nu ska vi kolla på TOMIE igen , för igår somnade linnea mitt under filmen (flera gånger) , och när jag petade på henne så hon väcktes fick hon värsta rycken och en gång slog hon till mitt face.. trevligt . HA-HA.

Kommentarer
Postat av: matilda

tomie är läskigt tycker jag :P

2009-04-05 @ 11:00:21
URL: http://tiildan.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0