när allt känns som sämst..

.. det e då tårarna oftast brukar komma. Måde helt Piss iadg efter träningen. Usch! Är riktigt förbannad nu. Men jag ska visa.. visa att jag är stark. Och bättre. Dagen var iaf helt ok. Va i skolan sen hann jag inte med så mkt mer. Och har vart lite busy så har inte hunnit bloggat. Men blev chockad att jag inte fått en enda komentar idag! :O , hah. Komentera mer! Jag äslar era små meningar , ord och kritik. I love that! Men nu innan jag sover har mamma tjatat på mej att jag ska prova hennes spikmatta som hon köpt. haha , ajj! Men man ska tydligen  sova gott efter det! Så nu ska jag sova på en spikmatta haha, PUSS!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

så synd, ho det blir bättre <3

2009-04-21 @ 20:55:25

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0