Nu är påsken slut.. för det mesta

Den ortodoxa kyrkan firar ju som sagt en vecka efter. Så jag vet inte om man kan säga att påsken är slut. Men iaf för min del. Juste följde med papi o handla o jag fick en mascara. Men det va inte direkt ngn vanlig , haha. Har ni någongång hört talas o mascara cake? Det var en sån jag köpte. Från Isadora.  Hoppas den är bra. Fast jag tror inte det haha! Men köpte den för jag ville testa något nytt. Eftersom ni som läser vill hamer bilder så kommer det bilder från idag.


mascara ''kakan'' från Isadora.


jag i leksaks affären , ska slå in paket. Evelina fota massa.


Jag e så jävla sexig HAHHAHA


HAHHAHA kolla  min extremt fina ''put''mun på bilden..


Kolla vad som låg i en goodiebag hemma hos pappa. Till mej såklart ;D.

Puss

Kommentarer
Postat av: sandra

Du är så fin, älskar din blogg!

2009-04-14 @ 00:41:20
Postat av: mr.slowy

Han äter godis i smyg :O han borde dela med sig :/ (nu blev ja sugen >O)

2009-04-14 @ 20:53:39
Postat av: magdalena

vem är evelina?

2009-04-15 @ 18:50:26

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0