Plugg plugg plugg

Åååh! Jag mår så dåligt av att plugga. Asså shit. Min kväll e verfkligen skiiit tråkig nu efter att jag ska plugga, men det är ett måste. Har ju som sagt fysikprov imorgon , och det är SKIT SVÅRT! asså shit hjälp mej någon. Mamma e o handlar o hon ska väl hjälpa mej sen , när hon kmr hem. Vilket är snart. Idag gick jag till skolan utan min tjocka äckliga vinterjacka , Lovely! med stort L. Så jävla skönt att våren e här. Ååh, jag saknar redan linnea , o vanessa och ylva såklart! , Men efter pluggandet ska jag ta en snabb dusch. Vet ni vad jag kom o tänka på. Folk som inte bor i södertälje snackar hela tiden om hur dålig staden är, att alla bussar e helt äggade. Att ALLT e förstört. Men så e det ju inte? De flesta bussar e ju tex mkt finare än dem i sthlm. (?), Yassan berättade att när hon o skollaget (basket) var i eskilstuna så var bussarna verkligen kvaddade. Nästan alla stopppppp klappar var liksom borta och dem va helt äckliga. Så för er utanför södertälje som snackar massa skit. Kom hit och kolla först innan ni öppnar eran käft!.

Visst finns det folk som bor här som hatar södertälje, men finns det inte såna folk i varenda stad?

Kommentarer
Postat av: mr.slowy

P

å

s

k

l

o

v ;D

2009-04-07 @ 15:51:16
Postat av: Maria

Glad påsk! :)

2009-04-07 @ 17:14:33
URL: http://mariaamalia.blogg.se/
Postat av: Anonym

javla fusikprov :@

2009-04-07 @ 18:22:29
Postat av: danijela

jag svääär bussarna va skit äckliiga där :oooo

man kände sig äcklad o sitta där xD

2009-04-07 @ 19:22:19

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0