summer feelings

Hejhej. Idag ska jag inte ut med några vad jag har bestämt! Vilket som kan vara ganska skönt ibland. Idag har jag solat solat och solat. Det e ju så varm! Och jag måste få färg i år har jag bestämt. Igår va jag Daniela o Yassan på bio. Vi åkte upp till heron , sen där kom Elias Quency o david o vi kollade med dem. Filmen var ganska bra (iaf av det jag såg hahah) För jag var helt inne att sitta o smsa hela filmen med Yassan o Daniela eftersom jag satt emellan Elias o Quensy hahah! Sedan efter det åkte dem hem o jag daniela o yassan åt på donken. O jag började bråka med en kille som jobbade där x'D (asså oseriöst då) , såhär typ lät det när vi bråka;

Jag: Jag ska ha majonäsdipp HAHHA
Han: Det finns inte..
Jag: Eeh .. jo?
Han: Nej för den heter Mc feast!
Jag: Men det e ju fan samma sak!
Han: Nej
Jag: Jo
Han: Nej!
Jag: JO! hhaha



sen efter ett tag hade Yassan väntat på sin hamburgare naturel o han sa sen bah:
Men den e klar om 15 min (det va typ abra han som jobbade då)
Yassan: VA!?
Jag: Men så ska jag plundra hela erat kök o ta alla era pommes o dina jävla mc feast dipper! HAHA

Så höll vi på -.-. Men han fick ett smeknamn av mej också :) Eftersom han hette Lawine (lr nåt sånt) så kallade jag han avril lavinge :D haha!  Innan filmen var alla vi också i spelhallen då jag träffade ylva! :D Hon var där med sina kompisar (eftersom alla hade fått hem någon fransk brevvän som skule bo hos dem en vecka) o jag bah gick fram till en kille.

Jag: Bonjour!
Han: *Kollar konstigt på mej* Eeeh jag e svensk!
Jag , Yassan, Danijela: HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



Aja, det var om gårdagen. Men nu ska jag fortsätta sola så här får ni lite somriga bilder (vilket ALLA normala människor gillar)


Jag igår i skolan.


l love sun, AND MY FAT LEGS :D hahaha

 
In the sun.


wonderful.

Kommentarer
Postat av: danijela

jag skäämmde okcså ut mig :S::S:S: HAHAHAHAHHA

2009-04-25 @ 21:07:27
Postat av: Mr.slowy

Sol åt alla ;O

2009-04-27 @ 14:32:42
Postat av: Melina Garcia

vart har du köpt dina solglassögon ? de åt vänster, med en gul/guldig kant? :)

2009-04-29 @ 10:01:48
URL: http://mellu.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0