Today!

Hej bloggen!
Blev så irriterad igår pga av att min mobil inte funkar. jag kan fortfarande inte lägga in bilder. Suck!
Den kan ta sig , ska försöka få pappa att köpa en kamera åt mej. eller en ny mobil? ( I dont think so..) Om jag ska kunna ta bilden så är det jättebesvärligt. Först måste jag gå in på mina bilder (som finns i mobilen). Förhandsgranska dem och pint screena, o då blir dem ändå inte lika stora som de ska bli. Jobbigt värre.


En bild jag tog igår. Jag med min Chailatte (innan jag drog till elsa i brunnsäng) yummie!

Kommentarer
Postat av: mr.slowy

min Chailatte :/

2009-04-22 @ 21:51:30

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0