Du klarar det här nu.

Rubriken får tala för inlägget.

Ja, jag kom på för ett par dagar sen att jag inte rört min blogg på flera månader. Har faktist kännt rätt så konstigt senaste tiden. Som att jag saknar att ha något att göra. Pga av att jag slutade blogga efter sommaren var pga att sommarlovet innebär frihet och sena hemmakvällar (om man nu ska säga kvällar eller mornar.) Nu när det väl är juletider (vilket gör mig sjukt deprimerad) så kännde jag att jag behöver något att göra. Jag fick sån extrem skrivlust från när jag kom hem från thailand ( i lördags). Jag hade också en stor fotolust. Imorgon bär det iaf hem till mamma där jag har min laddare till systemkameran. Men nu för tillfället får det duga med min mobilkamera (5 megapixel sucks, haha jag minns när jag precis fick den och alla tyckte den va så extremt bra för de där ynka 5 megapixlarna när nu istället det finns nyare modeller med 12..). Men som att vända detta så ointresseanta inlägg till något roligar kan jag tex berätta lite kortfattat om thailandsresan. Det var sjukt fint och vill tillbaka dit NU! Sjukt fina vita strandstränder med klar turkost vatten i similand island (precis som på bilderna!). Ett riktigt paradis där vi träffade en helt otrolig människa! Pod (guiden som kom fram till oss på en resturang och började prata med oss som vi sedan bokade våra dagsutflykter hos.) Helt otroligt roliga var dem när vi red på elefanterna i djungel (och badade med dem..) samt när vi snorklade och åkte till en sköldpaddsuppfödning (typ en farm , haha). Stekande sol varje dag. Iaf mellan 35-40 grader i stort sett varje dag mellan kl 11-16. Våra kvällar tillbringades på resturanger eller inne på shoppingturer i khaolak (där försäljarkillarna var som galningar.. haha!). Men det spenderades inte alls så mycket som jag förväntat , brände nog bort bara ca 1000 sveska kronor! Och lyckades få med mig ett par sjukt fina klackskor från ZARA för endast 2000 bath! Nice (y) Men jag går i dem som ett jävla cp för jag är van med en aningen tjockare klack som kanske är 9cm (och inte .. 12?).




Kommentarer
Postat av: slowvirus

Vänta tills de kommer andra mobiler som inte är touch som är 12,1 mpx ;)

2009-12-18 @ 19:56:39
Postat av: jag heter Eva-Lena Pajkastning (jag älskar glass)

börja blogga så jag har ngt att kommentera om kvällarna sweetie!<3

2009-12-18 @ 22:06:04
URL: http://störd eller?.blog.se

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0