Morning!

Gomorgon!
Känner mig riktigt seg efter en gårdagskväll med en extrem huvudvärk! Men innan det var beckis o evelina här iaf o vi kollade på massa helsjuka videos på Ytube, hahah snacka om tråkigt egentligen! :D Men vad ska man göra om det är 100 m snö utanför ens hus? Igår så hade också jag och Evelina våran uppspelning till våran musiklärare Anna då vi uppträdde med ''If tomorrow never comes'' med Royan keating eller vafan den snubben heter. Iaf så sjöng jag och evelina spelade gitarr , det va väl helt ok fast jag rakade faila mig totalt med att säga away istället för awake HAHA! Men som tur märkte anna ingen för hon tydligen inte hade hört låten innan (okeej..?). Aja men har inga speciella planer för idag. Ska kanske vara med evelina om jag inte åker upp te sthlm med pappa för att han ska kolla efter jacka till mig. Jaja , det återstår till att se, sen senare på kvällen ska jag nog träffa tobbe också :). Fast nu är klockan inte så mycket och funderade på om jag skulle börja fixa mig eftersom jag nu sitter här i mjukiskläder inge smink och helt ruffsigt hår uppsatt i en bulle mitt upp i huvudet. Väntar samtidigt på att mamma ska komma hem efetrsom hon vart och handlat, för jag kan inte dricka kaffe utan mjölk, och nu vill jag ha kaffe! Aja men ha en bra lördag om jag inte bloggar lite senare (som jag ska försöka komma ihåg..).
Puss!

Kommentarer
Postat av: jag heter Eva-Lena Pajkastning (jag älskar glass)

hahah så ofta som vi är så kommer din blogg handla om mig mig mig, och vi gillar det! :D <3

2009-12-19 @ 21:13:32
URL: http://störd eller?.blog.se

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0