My head.

Sitter här nu med världens största huvudvärk. Det verkligen tränger in i mitten av min panna. Jobbigt!
Men aja , what ever.. Kom iaf nyss ut ur duschen efter att ha vart ute med evelina som började röra sig ehmmåt senare. Ok lite om dagen. Skolan började 10 idag och äntligen är det jullov, puh! Iaf va vi där tills halv 1 (vrf inte bara ta betygen o sen dra?). Betygen är väl kanske inget att klaga stort över fast jag ahde sänkt mej med 5 p. Vilket är synt. Men Sterby gav mej mvg iaf! (y). slutade med att jag hade 2 mvg , 3 g o sen resten vg. Aja , nästa termin blire mindre skolk och så ska jag fan utnyttja mina lektioner väl än att bara sitta o dega. Men iaf efter skolan drog jag evelina o beckis ner till stan där jag snabbt köpte julklappar till mamma jörgen pappa o oliver. På mindre än en timme typ! Sjukt! Men efter ett tag rörde vi oss hemmåt. O nu sitter jag här med mitt svidande kranie. Känns inte så mkt heller som jag kan skriva om. Men imorgon blire av att jag ska träffa ylva och vi ska byta julklappar. Undra vad jag köpt till henne. En dildo kanske ;) eller ngt ännu styggare? .. Bara gud vet, o jag, o evelina, o beckis o johnny :D HAHA.

Puss <3


Kommentarer
Postat av: jag heter Eva-Lena Pajkastning (jag älskar glass)

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH

kände mig tvungen att kommentera bara för att xD hej tvångstankar xD <3

2009-12-22 @ 23:13:44
URL: http://störd eller?.blog.se
Postat av: ylva

jag fick ingen dildo :o

god jul bästavän <33

2009-12-24 @ 11:24:26
URL: http://yylvas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alla svarar på denna fråga på min blogg: http://boze.blogg.se/2009/december/svara.html

2009-12-25 @ 17:14:17

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0