ÖVERTRÖTT = dumihuvudet?


hahah märkte nyss att jag hade ett trådlöst skrivbord (yeey). Så nu sitter jag och skriver medans jag ligger i sängen, men jag kollar knappt på dataskärken så klaga inte om det blir massa felstavningar.a , klockan börjar ju snart bli 1 (pånatten) och jag är inte ett dugg trött. Jag är faktist sjukt pigg och kan inte somna. Så vad passar inte bätrre då att skriva ett inlägg om jag ändå inte har någonting att göra. Låter iaf som en helt ok idé. När ofta väl bloggar så är ju meningen med själva inläggen att man skall ledas in i diskussioner (stavning?). Men det borde ju också vara svårt att kunna komma på en bra åsikt eller olika argument till att skapa olika diskussioner. Det kan vara tex; vad man tycker om de andra bloggarna , skolmaten , ja faktist vad som helst.. Ärligt talat vet jag nog inte faktist själv vad jag skriver om just nu. Nu kanske jag låter som en stor dubbelmoral mot mig själv att jag kanske är trött fast jag inte känner det? hshshshs , någon som ens hänger med i det jag skriver? , Tror knappast det... Känner mig ärligt talat helt off i huvudet nu, och jag skulle inte bli förvånad om jag börja ta upp massa tråkiga saker att blogga om , fast vad är då inte det här?! (suck). Aja detta inlägg är nog lika rörigt som att hitta vägen ut ur  Foki´s blogg med alla dessa prylar och färger haha.. BTW!!! om man skulle jämföra min blogg med de andra storbloggarna så tycker jag att min är ganska tråkig. Väldigt lite färger. Och och det väl skall vara färger så ska dem helst vara jordfärgat, mycket svart vitt och biege vad jag tror. Ah vad tråkig jag är haha. Jag som kände mig speciell när jag o vanessa va i skhlm och jag köpte en babyrosa mjukiskofta , haha så fail.

Jarå , folket.. Jag vet att de som nu läste detta inlägg inte nog förstod så mkt om vad jag skrev. För ärligt talat vet jag inte heller vad jag ville komma fram till. Godnatt iaf!

Kommentarer
Postat av: Vanessalfaro

angelica vi e speciella som köpte den koftan :D HAHA

2009-12-31 @ 14:19:32

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0