The day of today

Idag började hela dan med att jag o Vanessa vaknade SKIT TIDIGT, för att vi skulle komma iväg te skhlm (skärholmen) så tidigt som möjligt och vi tog 11 bussen mot fittja. Vi va i skhlm till typ kl halv 3 då vi bestämde oss att vi skulle ta tunnelbanan mot sthlm central. Kläder fick vi iaf med oss hem och det e man ju glad över. Kan dock inte fota eftersom jag sitter fvid en annan data just nu med iaf så kan man ju skriva vad man köpte?
Vad som fick följa med mig hem idag var ;
* En sjukt gullig babyrosa mjukiströja (så skön!)
* underkläder ;s
*ett linne
*En sjukt söt stickad kofta , love it!
* Sen nagellim och lim t lösögonfransar som blir att använda t nyår.'


Great (y)! Sen slösade jag inte alls mkt pengar. Lyckades iaf hålla mig under tusenlappen men brände nog 900 kr. Men det var inte farligt. Och på tisdag blire av att shoppa igen med evelina! haha :D. Jaja. Och sen när vi kom hem från sthlm mötte vi Zain och hans kompis Rani på centralen som vi inte träffat på länge som vi stod o snackade lite med. Sen mitt från ingenstans kom Johnny och Evelina och resten av min dag blev att umgås med dem :D. Vi var iaf nere på centralen. (Mitt hem jao.. HAHAHA). Nej men det va ju lite trevligt att träffa folk som man inte träffat på länge där. Men kan inte skriva så mkt mer måste skynda mig för Evelina väntar på att jag ska ringa henne. (Hon vill varje kväll att jag ska sjunga en godnattsaga till henne innan hon somnar..) Thats sounds good HAHAHAH! :D 

Puss <3 

Kommentarer
Postat av: evelina

sen när blev det ute med att sjunga godnattsagor`? det ger en bra start på natten ;)<3

2009-12-28 @ 13:46:27

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0