22.33


Hahhaa på sexualkunskapen skulle vi skriva en lista om hur ens dröm kille/tjej ska se ut, detta skrev jag. Kanske inte fullt så seriöst, HAHAHAH. Sen vet jag att jag skriver som en 3 åring ibland.


Snart ska jag sova, eller gå o lägga mej, efter att jag skrivit detta som blir det sista inlägget för dagen. Dgen va väl ganska okej, träningen gick sådär.. Men det har den ju gjort ett tag nu! .. tråkigt. Känns ibland att jag har så stor press på mej att göra bra ifrån mej så att jag blir fett nervös o spelar sämre istället. Suck,. Men ingen verkar ju bry sej så det e sak samma. Tack för stor ökad Statistik. Tack till alla er som tar er tid och läser mina inlägg (OCH SÄRSKILLT TILL DEM SOM KOMENTERAR) , Jag älskar ju komentarer, men det vet ju alla. Imorgon ska ja jobba me heyab. För jelena kunde inte. Juste , Jelena, Hhaha jag o hon ska typ upp te kiruna tsm under sporlovet, kulkul! <3..

Puss och godnatt alla readers (eller vad man nu ska skriva.?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hhahahah, vilken bild!

2009-02-04 @ 19:42:46
Postat av: eva lena the comentator

asso... det där stämmer ju ganska bra oin på mig!!

2009-02-05 @ 17:56:17

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0