Fan va jag hatar fejk!

Hej, igår kväll satt jag vid min bdb o kollade sedan vilka som besökt mej. Plötsligt ser jag att en av dem bilderna e på mej!, Jag blir så jävla sur att få ryck!, En liten tönt har tagit min bild (säkert fler också) och låssas som det e hon just nu. Seriöst, det står att hon heter my franssén.. Patetiskt, Flickan på bilden är ju jag! Angelica höglund. Hur trög oblåst får man vara att ta någon annans bilder. Har nu mejlat till Bilddagboken.se o hoppas de kan ta bort kontot, men jag e fortfarande rädd att hon ska saffa nytt o lägga in mina bilder. FAN VA FUL DU MÅSTE VA ÄCKEL UNGE!, SOM INTE ENS VÅGAR HA BILDER PÅ SIG SJÄL UTAN TAR ANDRAS BILDER!.




Hon heter mmmff på bilddagboken , FAST DET E JAG PÅ BILDEN, min bilddagbok är aangelichyysc@ ! :O



Kommentarer
Postat av: EVA LENA

SÄG NÅGON SOM INTE ÄR AVUNDSJUKPÅ DITT SEXIGA UTTRE?



nejmen,fitta på henne

2009-02-18 @ 17:54:12
Postat av: sophie

vilken jävla fitthora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hatar såna personer :o

2009-02-20 @ 19:08:56
Postat av: matilda

bra att du mejlade bdb! hoppas att du får svar så att den där jävla fejk personen blir avsängd!:@

2009-02-22 @ 12:14:33
URL: http://tiildan.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0