Fettis- dagen ..

... heter den enligt mej. Hahah. Men iaf. Jag vaknade runt halv 11 o sen undra yassan om hon o jag skulle dra ner till stan o jag bah; visst hhaha. Ylva hade velat dra till badhuset , men hon vet nog själv vrf jag inte ville o kunde höhö ;o. Men jag vill vara med henne snart igen haha:D ska till skärholmen med henne på lördag , alltså den 28/2 . Då va det exakt ett år sen hon o jag träffades efter att jag slutat i teatern ( :$ ). Men jag o yassan hade det iaf kul, men jag va tvungen att dra till träningen för att jag blev ivägtvingad -.-. Men jaja. Här kommer iaf några bilder från båten :D! Men stör er inte på att det står ''aaeh.blogg.se'' på några av bilderna för att jag inte vill att folk ska ta dem. Puss

                                                           



(KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT FÅ DEM STÖRRE)




jag är medveten om hur ful jag är på bilderna , hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0