Fredag!

Jag älskar fredagar. Undrar o det ens finns någon som inte gillar fredagar? haha. Men iaf idag fyller juh rihanna år, o heyab med haha grattis till heyab<3. Jag o yassan gick ut ur skolan o där stod heyab täckt med mjöl , haha stackarn. Franko  hade kastat mjöl på henne , haha fett med synd juh ;D haha, men som tur slapp hon bli äggad. Men iad, nu har jag nyss ätit, förra helgen åt jag inge godis lr dylikt alls. så Idag ska jag va fet!, Pappa köpte nyss Max till mej mohaha. Me love. Fast dem på Max va ju fett tröja o gav mej en maxburgare istället för en orginalburgare.. Fan va irriterad jag blev, sen gav dem mej knappt några pommes ;o , snålt!. haha men men. Sen köpta pappa en stoooor marängswich till mej, MUMS!

jag måste bara påpeka att låten som johnny sjunger e fin.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fin!

2009-02-20 @ 20:58:42
Postat av: Slow

Haha max <3

2009-02-21 @ 17:19:56

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0