Godmorgon sötaste.

Hejhej, har inte några speciella planer för idag, ylva sitter nu o tjatar på mej att jag o hon ska dra till värstergårdshallen o kolla när killarna har match, kvart över 11, det e ju skittidigt. Tror inte jag pallar det -.- , jag har ont i axlarna och benen. Troligtvis efter träning. Och at jag släpat på min skittunga väska hela tiden -.-. Men öööh, sen måste jag ta en duch så jag kmr typ ändå inte kolla. Känner mej huuur trött som hellst. Jag blev till och med chockad att jag vaknade vid halv 9! hade förväntat mej att typ vakna vid 11 - 12 tiden XD.

Så hä kul hade jag igår;



Kommentarer
Postat av: theo

GUD VAD SÖT

2009-02-21 @ 20:08:45

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0