Hej cutie


Hej
, kom nyss hem från skolan. Nu ska jag ta lite kort om dagen hitills. Som sagt sa jag en väldigt rolig komentar till yassan på väg till skolan. Att sommaren snart skulle komma för att det va soligt ute... knappast hahah. Aja sen fick jag reda på att Nemmo hade drömt om mej inatt , HHAHAA ;D Han typ berättade att han o jag gick o att jag kunde snacka serbiska med han xD sen åkte vi bil någonstans o sen vakna han, haha helt sjukt haha. Lite konstigt att han drömde just om mej eftersom han o jag nästan aldrig snackar hah. Men sen när jag gick hem från skolan träffade jag wikman o mogge, han åtminstone prata lite med dem. Men just nu ska jag packa för ikväll ska jag te pappa o sen ska jag laga mat o dra på träning. Pusspuss<3


Haha om man kollar mina armveck på bilden så ser det ut som jag har haft brun utan sol, haha knappast.
SEN VILL JAG HA MER KOMENTARER ;D latisar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar ditt hååååår!

2009-02-02 @ 16:30:23
Postat av: Anonym

aeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhh :P

2009-02-03 @ 00:02:32
Postat av: emma

du är så fin! :)

2009-02-03 @ 16:51:16
URL: http://highheels.blogg.se/
Postat av: Wtf?

Jäävlar va vacker du är :) <3

2009-02-03 @ 21:17:06

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0