Hej käraste.

Läsare. Har nyss städat klart mitt rum o förväntar mej att jag ska få förra månadens barnbidrag av mamma som hon liksom vägrar ge mej (?), Fan va sur jag blir-.- Jag behöver nya kläder! haha. Men iaf. Idag är det fredag vilket e bra. Har inte hunnit gjort speciellt mycket utom att vart i skolan, eller jo jag hade tyska prov. Gick som det gick o jag kmr iaf gå G+ vetja :O för så dåligt gick det inte. Men kan nog chansa på ett vg om man få vaar lite egen kär. haha :)
Här kommer också en till sån här mystiskt creepy bild igan , hahah :). Puss.


Freeeeedaaaag den trettondeee. mohahah
va bara tvungen att skriva in det :) <3

Kommentarer
Postat av: eva lena

bara för att jag ar tråkigast idag!

men imorgon, då blir det andra bulllar!!

inte för att jag vet vad jag ska göra dåmen.. det kanske blir stan.. måste ha vaselin!! hahaha, mina läppar och min näsa dör, för att jag har vart förkyld, men det håller på att gå över nu.. så du behöver inte vara rädd!

om jag inte pallar pallra mig ner dit så ska jag plugga, jag måste plugga fan! mvg is the shit! hahaha, nej men.. jag får vl börja umgås med spofh kanske ? aja iaf, sen måste jag.. bada! ja, jag ska bada i vårat badkar, jag kommer tänka på dig messsstttttt!!! hahah, det känns som om jag kommer skriva en lång komentar nu igen, men etersom jag har tråkigt så spelar det nog ingen roll i think. nu när jag skrivit klart den här kommentaren ska jag iaf titta lite fler bloggar, sen ska jag kanske dryga lite här inne sen ska jag gå upp, sätta på tv:n och försöka sova.

vettu. varje dag den här veckan har jag somnat halvåtta och vaknat sex, snacka om att jag e tröt nu! men det e väl tack vare febern.. hatar verkligen feber, det e fett me jobbigt. men jag har ändå vart i skolan! det har vart fett svårt, men om jag hade vart hemma då hade jag missat fett mycket och det pallar jag inte med för då går man in i väggen till slut! ahahah gud vad många utropstecken jag gör.. dags att sluta fan. haha, cola är gott, men vi har bara light hemma, och det är inte riktigt lika gott men det funkar. det e ju trots allt cola :D nej nu ska jag svara på folk som vill något!

det var bara sara och andreas. andreas är faktiskt jessicas bror, han e fett med social och fett me katt!

hahahah, hopas du fattar att jag bara använder ordet fett när jag driver, jag använde det verkligen inte när jag pratar med capten curry till exempel. no way in hell då blir det ig och det blir lilla mamma arg haha. idag på luncehn fick vi se en vacker syn! johans springa, fett vacker xD man s¨g att han gillar pisknig för attt han hade röda prickar. katja (sexi) räknade oc det var typ mer än 4 stycken iaf. sen var han hårig.. likso skaffa lady shave, eller han kanske föredrar gilette.. eller vad vet jag om killars råk fasoner, jag får ta och fråga dom håriga i min klass, som till exempel mitt hat objekt som jag inte tänker lämna ut här, och sen kanske.. gerlinde! den snyggingen hon har nog e liten tysk buske på mellan sina ben tror jag..

nej, nus ak jag fortsätta läsa bloggar typ. jag tror inte att den här kommentaren blir lika lång som originalet, men iaf så har jag försökt och det e det ända om vetyder ngt!



puss och knull!!

2009-02-13 @ 22:23:26

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0