hej morgonpigga

äter min lunch/frukost nu. det blev thai hahaha. När jag först gick upp vid 12 vinglade jag , haha hade hoppat så mycket igår att jag knappt kunde gå som vanligt. Sen e jag hes också, efter allt skrikande haha. Men det va ju grymt kul. Hoppas an cafe bjuder på lite mer show som lm.c gjorde iaf. :D Evelina tycket att det här va den roligaste och bästa konserten bland hennes japanska konserter. Jag har lite svårt att välja vilken av LM.Cs och An cafes som va bäst. LM.C va mycket roligare o man blev hyper. Men själv Gilliar jag nog An cafe mer än lm.cs låtar men konserten var inte lika rolig som LM.C haha. Aja ska inte tråka ut er mer med mitt tjat om japansk musik. Men snart kommer nog bilderna från konserten ut på newnippon.net , måste hålla koll! haha Pussssss!


Kommentarer
Postat av: emma

tack detsamma :)

2009-02-08 @ 19:09:21
URL: http://emmasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0