home sweet home.

Hej gott folk, nu e jag hemma från skärholmen. Här kommer en bild på dem kläderna jag köpte:


mössa fran hm
vit o grå munktröja (likadana) från bikbok
svarat leggingsjeans från Ginatricot



Sedan när jag och ylva var i skärholmen var det någon konstig gubbe som jobbade på någon nagelvårdsgrej som bah drog mej dit o börja fila mina naglkar o smörja in mina händer med handkräm. Jag ville inte vara kvar där eftersom det inte kändes så skönt när han stog där och smörjde mina händer med massa krämer. Lite äcklig var han också. SEN MITT FRÅN INGENSTANS DYKER MIN VOLLEYBOLL TRÄNARE UPP BAKOM MEJ O SEN NÄR HAN STÅR DÄR O SMÖRJER IN MINA HÄNDER HAHAHAHHAHA (fast jag hade sett han o hans dotter i bokhandeln innan) , Men pinsamt var det iaf. Hahahha.

Aja pussss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina kläder :) !

2009-02-28 @ 18:40:47
Postat av: eva lena

jag gillar inte när du har såna där stora klädedr på dig.. jag vill se former !

2009-02-28 @ 22:48:11

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0