Innan jag sover.

Hej sötnos, im back.  Denna dag har vart jobbig för mina ögon e helt förstörda och jag kan knappt öppna dem för tårarna har runnit. Jag e så förkyld! Ylva trodde jag satt o grina när jag pratade med henne i cam på msn, haha! Men sen e jag trött ocså o nu ska jag sova. För imorgon ska jag o ylva in till stockholm, där ska jag kolla efter min efterlängtade tröja på weekday o sen kolla efter mera leggingsjeans på bla gina o några mer affärer. Men kmr snart somna på skrivbordet så puss o godnatt! <3


Kommentarer
Postat av: eva lena

varför ska du köpa kläder, när du lika väl kan vaa naken?

2009-02-14 @ 13:17:23

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0