Mello o Nya kläder

Hejhej. Ska ha det så mysigt nu! Har suttit o gosat med min nya tjocktröja från weekday o sprungit runt i mina nya liggingsjeans :D, Nu ska jag kolla på mello o äta hemmagjord pizza hallelulijah haha!

Dagens köp (blev mkt nöjd själv!.



bild 1 , T-shirt med tryck , weekday   -250
bild2, tjocktröjja (cheap monday) weekday  -400
Sen köpte jag...
Leggingsjeans , ginatricot -200
Skärp från weekday  -60
Lóréal paris värmeskydd , som jag köpte på hair and nail   - 100
Sen blev det Mcdonalds till lunch haha :D

Tack för en bra dag ylva <3

Kommentarer
Postat av: moa

Skit snygg t-shirt!

2009-02-14 @ 21:35:25
Postat av: eva lena den efterlängtade

har du läst hela kommentaren jag skrev förrut??



hahah, jag tycker fortfaramde att du kan va naken -.-

2009-02-15 @ 10:08:03

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0