Obeskrivlig kväll..

Hej , kom nyligen hem från sthlm, nu har jag sett dem,... om jag ska beskriva hur det va blir det svårt, obeskrivligt kul. Jag hoppade runt som en galning o maya med. Mkt show var det, när det va stora badbollar med LM.Cs loggor på sej som stuttsade runt i publiken.  Det kanstades ut klubbor och plektrum i publiken. Jag hörde att det va väldigt många som svimmade där inne. Vad jag såg så såg jag en. Men jag och evii stod ca 3 m från scen. Men det roligaste va ju musiken o när Maya sprutade ut vatten från sin mun i publiken,... o det kom i min mun! hahahah >.< sen skrek alla sönder mina öron. Kunde inte filma under kvällen, det va ju fotoförbud. Det kommer en video precis i början men för er som inte orkar äntahela så spola fram kanske 50 sek. Men kunde dock inte filma mer eftersom en vakt kom o skrek på mej.. det e därför det blir helt cp i slutet av videon där en stark ficklampa lyser. Det va vakten.



jag vet att jag e usel på att filma, därför är filmen snevänd. men va gör man åt saken?, ja , vänder på huvet såklart!




detta blev den bästa bilden där man iaf ser lite av maya.


en extremt sexig bild på en själv där inne. hahhaha, det va alltså innan konserten skulle börja eftersom efteråt var jag helt blöt av allt vatten maya hade stänkt (och spottat/sprutat, aa ni fattar) över mej o dem som stod vid mej.
Men en till rolig sak under konserten var ju när maya stod med en lapp o försökte uttala ''har ni kul?'' och ''tack'' fast han hela tiden sa istället ''tackki'' , ahha så sött<3

Tack för en underbar kväll.

Kommentarer
Postat av: My

ahha du verkar haft det kul :), dock inte min musiksmak direkt

2009-02-07 @ 23:29:44
Postat av: My

ahha du verkar haft det kul :), dock inte min musiksmak direkt

2009-02-07 @ 23:29:54
Postat av: matilda

haha tack:)

Fick du bra plats att stå på??:)

2009-02-08 @ 17:17:49
URL: http://tiildan.blogg.se/
Postat av: angelica SV:

Hahah , aah den va nog helt okej platsen. Men man rörde runt sig i publiken ganska ofta. En gång stod jag bakom en lång tjej som stod o hoppa på mej. Men efter ett tag vad jag ca 3 meter från scen, det va roligt. :D

2009-02-08 @ 18:09:38
URL: http://aaeh.blogg.se/

Kommentera inlägget Lämna en söt komentar här:

Alla kan ju inte heta samma sak:
Klicka här om du gillar glass

E-postadress: (publiceras ej)

Din söta lilla blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0